Display Reklamlar

ARAMA KAMPANYALARINIZI GOOGLE DISPLAY NETWORK'Ü İLE GENİŞLETİN!

Potansiyel müşterileriniz illa arama motorlarında bir bilginin peşinde değiller. Zamanlarının çoğunu, mailleşerek, içerik paylaşarak, sitelerde dolaşarak geçiriyorlar.

Doğru yerde doğru zamanda olmak marka bilinirliğinizi artırır, tarfiğinizi artırır ve ROİ’lerinize ugun olarak satış yapmanızı sağlar.

Google ve Adquality'de yaşadığımız tecrübeler bize Google Display Network'ünün fırsatlarını en iyi şekilde kullanarak her türlü hedeflemeyi yapmayı öğretti: İçerik bazlı, lokasyon bazlı, davranışsal/ remarketing/ retargeting gibi pek çok farklı teknolojiyi kullanma fırsatı verdi (Adsense, AdEx, RTB, Conversion Optimizer).

YENİDEN PAZARLAMA/HEDEFLEME (REMARKETING/RETARGETING)

Remarketing, sizlere, daha önceden sitenizi ziyaret etmiş olan kullanıcılara tekrar ulaşma imkânı verir. Bu sayede ürünlerinize ilgi gösterdiğine emin olduğunuz kullanıcılara markalanızı tekrar hatırlatma, farklı ürünler tanıtma veya özel kampanyalar sunma fırsatınız olur. İstatistiklere göre sitenize gelen ziyaretçilerin ortalama %98’i ilk ziyaretlerinde alışveriş yapmadan çıkar. Ziyaretçileriniz satın alma kararı vermeden önce sitenizi ortalama 4 defa ziyaret ederler, 5. ziyarette satın alma işlemini yaparlar. Bu sebeplerden dolayı sitenizi ziyaret eden kullanıcılar ile sürekli bir temas içerisinde olmak, satışlarınızı arttırır. 

NEDEN ETKİLİ

Yeniden pazarlama kampanyalarının klikleme ve dönüşüm oranı yüksektir, çünkü, markanıza sizinle zaten ilgilenmiş olan internet kullanıcılarının olduğu her yerde görünme imkanı sunar.  

AD-EXCHANGE

Google Ad Exchange Google’ın gerçek zamanlı ihale (real time bidding) sistemiyle internet sitelerindeki her bir reklam gösterimini OpenX, MediaMath, Criteo, Adwords gibi büyük reklam ağlarından en yüksek teklif verene tahsis ettiği bir sistemdir. Google Ad Exchange AdX reklamları Google iş ortakları aracılığıyla (AdXSeller) sadece premium internet sitelerine sunulan Google’ın özel bir reklam servisidir.